marți, 18 august 2015

Cry of Fear

Posted by Kepler on 12:35:00

Incă un joc mai putin cunoscut:Cry of fear.Nu il stiu jocul dar stiu că e horror.

Cry of Fear este un supraviețuire psihologică joc video de groază first-person creat de echipa Psykskallar. Deși inițial o modificare pentru a jocului video Half-Life, acum este un produs independent disponibile pe Steam.

Cry of Fear a început dezvoltarea în 2008. Ministerul Apărării a fost amânată de mai multe ori din cauza limitărilor de timp inainte de a fi lansat in 2012. Pe parcursul celor 4 ani de dezvoltare a strigat de frică, multe idei au fost scoase din uz, în timp ce altele au fost îmbunătățite. De exemplu, lanterna telefonului a fost inițial făcute pentru a ilumina o zonă în jurul jucatorului. Acest lucru a fost schimbat mai târziu pentru a ilumina zona în fața jucătorului. Sistemul de inventariere a fost, de asemenea, redus de la 12 sloturi la 6. La început, Cry of Fear utilizate standard redare Half-Life, care ulterior a fost înlocuit cu cel de la paranoia, un alt popular modificarea Half-Life. Schimbarea redare a permis dezvoltatorilor pentru a ocoli anumite limite impuse de redare tradiționale și a adăugat noi efecte de motor, cum ar fi de cartografiere cucui textura, reflexie și skyboxes 3D.

Jucătorul controlează Simon Henriksson, o vârstă de 19 de ani, care se trezește într-o alee necunoscut la scurt timp după ce a fost lovit de o mașină. Jucătorul trebuie să navigați orașul rezolvarea puzzle-uri și lupta împotriva monștri pentru a progresa. Jocul comută între nivelurile normale de joc, reprezentând orașul și zonele înconjurătoare și niveluri "coșmar", similare cu cele gasite in seria Silent Hill de jocuri. [5]

Cry of Fear are mai multe mecanica unice, cum ar fi sistemul de inventariere limitat, care permite jucătorului să efectueze numai 6 elemente la un moment dat și nu întrerupe jocul în timp ce ecranul de inventar este deschis. Un alt mecanic unic este abilitatea de a obiecte de inventar dual-mânuiască, care permite utilizarea a două arme la un moment dat, sau o armă și o sursă de lumină. Combinație articol este de asemenea posibil din ecranul de inventar. Sănătate este recuperată prin utilizarea de seringi de morfină, care poate estompa viziunea jucătorului dacă overused. Stamina se consumă prin acțiuni fizice intense, cum ar fi de funcționare și sărituri, și pot fi recuperate prin odihnă sau utilizarea de seringi de morfină.

Câteva zile înainte de aniversare Cry Fear "s, Valve a lansat o actualizare de Half-Life pentru compatibilitate Linux, efectuarea de modificări în folderele și motorul. Această actualizare a făcut mai multe mods Half-Life, inclusiv Cry of Fear, incompatibilă cu jocul de bază. Echipa Psykskallar a decis că, din moment ce nu poate face mai mult pentru mod în sine, s-ar termina o versiune standalone. Confuzie cauza Valve cu privire la Cry statutului Fear ca freeware cauzat jocul să fie amânată până la 4.25.2013.

Cry de poveste Fear e intinde 7-8 capitole, în funcție de acțiunile jucătorului.

Povestea începe într-un oraș întunecat și sumbru, în Suedia, cu Simon trezesc într-o alee după ce a fost lovit de o mașină în timp ce încerca pentru a ajuta un om rănit. O mare parte din timpul său este petrecut explorarea și lupta cu creaturi umanoide nebun, deformate. El primește, de asemenea, flashback-uri spune povestea ceea ce sa întâmplat după accident, din răspunsul poliției la tariful spital rezultat. Pe drum, el întâlnește un doctor criptic și violent, care spune că nu pot avea încredere Simon, și un prieten din copilarie si dragostea de interes numit Sophie, care se sinucide la dorinta de o creatură numită Carcass. Jucătorul este dat posibilitatea de a alege sau nu să lupte și să ucidă Carcass, precum și dacă sau nu pentru a ajuta medicul oferindu-i un pistol.

Dacă dat arma, medicul pornește Simon și cei doi lupta, cu Simon emergente victorios. El are atunci o flashback de a vorbi cu medicul Simon (care se limitează la un scaun cu rotile, ca urmare a accidentului). Doctorul spune Simon că medicamentul nu-l va ajuta de la sine, și recomandă ca Simon încerca o terapie cognitiv, cerându-i să scrie o carte despre sentimentele și anxietate lui.

Dacă Carcass a fost ucis, iar medicul a fost dat arma, Simon termină cartea sa și se pregătește să se sinucidă, dar el este întreruptă de un omologul rău, Book Simon, care deschide ușa apartamentului său și dispare. În acest moment jucătorul își dă seama că evenimentele din Cry fricii nu sunt nimic mai mult decât o metaforă de terapie cartea lui Simon. Simon controlat pe tot parcursul jocului este o descriere a Real Simon, care combate trauma mintea lui.

Real Simon (încă limitat la scaunul cu rotile) urmează Rezervați Simon intr-o alta lume de coșmar. Real Simon reușește să învingă Book Simon, care se încheie secvența coșmar și declanșarea patra încheie în cazul în care doi ofițeri de poliție intra apartamentul său să-l oprească de la sinucidere. Medicii mărturisesc că Simon a avut un episod psihotic, și el transferat la un spital de boli mentale. Primesc tratament de la Doctor Purnell (care a fost doctorul văzut pe tot parcursul jocului) și fiind vizitată cu regularitate de Sophie, el se află în pace și se termină cartea sa, spunând că le-a schimbat viața.

Dacă carcaselor nu este ucis și / sau medicul nu este dat arma, Simon va sinucide după terminarea cartea sa, deblocarea a opta capitolul. Simon trebuie să călătorească printr-o lume de coșmar diferit și de a ajunge Sick Simon, care este o reprezentare a real Simon. După ce a învins Sick Simon, unul dintre jocului 3 finaluri "rele" piese de teatru.

                                                                     Sursa:Wikipedia

Pagină oficiala:cryoffear.com


Link de download:http://www.moddb.com/games/cry-of-fear/downloads/cry-of-fear-version-10


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Search Site