marți, 18 august 2015

Condemned

Posted by Kepler on 14:04:00

Un joc Horror nu îl recomand celor care se sperie de Bloody Mary.

Condemned: Origins penale (cunoscut în Japonia ca Condemned: Crime Psycho și în Europa și Australia, pur și simplu ca a condamnat) este un scandalagiu joc video first-person cu elemente de groază psihologice, dezvoltat de Monolith Productions și publicate de Sega. Acesta a fost lansat la nivel mondial în 2005 pe Xbox 360, cu o versiune Microsoft Windows a lansat mai târziu în 2006. la 29 octombrie 2012, jocul a fost lansat pe Steam.

Condamnat: Origins penală pune accentul pe lupta corp la corp (spre deosebire de schimb de focuri) și puzzle-uri, inclusiv căutarea amprentelor și colectarea probelor.

După eliberare, a condamnat a fost întâmpinată cu moderata pana la comentarii bune de mulți agregate și critici. Multe comentatorii citată poveste de discutabilă și lipsa de progresie ca cea mai mare vina jocului. Ca o amânare, au fost lăudate de control solide ale jocului și nouă abordare a genului groază. O continuare, intitulată Condemned 2: Bloodshot, a fost lansat la 11 martie 2008, pentru Xbox 360 și PlayStation 3. Alte forme de media include o prequel la internet și o adaptare de film planificat pentru a extinde franciza condamnată. Dezvoltatorii au citat filme, cum ar fi Tăcerea mieilor și șapte ca sursă de inspirație pentru joc.

Deși jocul este jucat în întregime dintr-o perspectivă first-person (rupt doar pentru scene tăiate) nu este un shooter first-person tradițional. Arme de foc sunt prezente, dar sunt oarecum mai puțin frecvente. Spre deosebire de multe alte jocuri din perspectiva first-person, deși, arme de foc sunt deosebit de moarte, de multe ori uciderea dușmani cu o singură lovitură. Armele care pot fi găsite, sau luate de la dușmani, sunt numai bune pentru atâta timp cât munitie curent în revista durează; odată ce aceasta epuizat, patul armei poate fi folosit ca o armă. Pentru a complica și mai mult lucrurile, inamicii opera arme de foc de la aceeași rezervă de muniție, adică odată ce inamicul a fost expediate, jucatorul primeste doar ceea ce a fost muniție rămase din luptă. Aceasta încurajează jucătorii pentru a ataca inamicii cu arme de foc rapid.

Este punctul central al experienței pe corp la corp improvizat, permițând jucătorilor și dușmani pentru a colecta, sau chiar trage, armele de la mediile lor inconjuratoare, cum ar fi conducte, usi vestiare, lopeți, și 2x4s. Cuvântul adesea folosită de către dezvoltatorii de joc pentru a descrie lupta este "visceral". A-execute rapid o lovitură este disponibil pentru a ataca fără, sau alături de, o armă de mână, și atacuri pot fi declanșat în direcții și configurații diferite, cum ar fi la stânga la dreapta sau deasupra capului, dar luptă este notabil pentru a nu folosind un sistem de combo, spre deosebire de titluri similare, cum ar fi The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay. În multe cazuri, blocarea este necesară atât înainte, cât și după debarcare un hit de succes. Jucatorul poate efectua, de asemenea, "se mută de finisare", în cazul în care adversarul este în genunchi, cum ar fi headbutting sau de rupere gâtul.

Inteligența artificială afișat de dușmani cere jucătorului pentru a gândi pe picioarele lor mult mai mult decât jocuri similare. Dușmani sunt capabili să fugă și să se ascundă în mod eficient, surprinzător de multe ori jucatorul cu care apare rapid de la un loc ascuns. Dușmanii poate, de asemenea, în mod eficient fentă, în scopul de a pacali jucător în blocarea într-un moment nepotrivit, lăsând se deschide pentru atac real.

Deși există arme ascuțite în joc, nu se poate înjunghia sau dezmembra dușmani. De fapt, jucatorul nu poate exercita un cuțit aproape real sau sabie, cu excepția fiind în nivelul unității de învățământ, în cazul în care jucătorul are acces la scurt o secure de carne. Unele arme corp la corp se încadrează în clasa de instrument de intrare, (ca un topor de incendiu pentru o ușă putred, sau o rangă de un seif blocat) și acționează ca taste în Gameworld, permițând jucătorului de a accesa zone noi sau cutii blocate.

Jucătorul are, de asemenea, un pistol Taser care atunci când este utilizat șochează ținta, nu unele daune și permite jucătorului să profite arma inamicului uimit de. Mai târziu în joc, locotenent Rosa ofera jucatorului un nou Taser modernizate, care este mult mai puternic, provocând picioarele inamicului pentru a da afară. Un hit sau împușcat după care va ucide orice inamic. Utilizări comune pentru aceasta sunt ataca în condiții de siguranță inamicii cu arme (deoarece permite jucătorilor să le asomarea de la distanță și apoi să profite de arma in timp ce inamicul este incapacitate), combaterea un atac imediat (de la folosind Taser nu are nevoie de momentul exact ca blocarea nu) și obținerea șansa de a face un hit liber (un hit în cazul în care jucătorul nu riscă să fie lovit primul). Cu toate acestea, trebuie să reîncărcați dintre fotografii astfel încât să nu poate fi folosit pentru a ocoli sistemul de joc de lupta cu atenție inamici.

Întregul joc are loc în mediul urban abandonate, cu iluminare minimă. Jucătorul trebuie să folosească o lanternă pentru a naviga prin medii întunecate în mod constant de joc, în timp ce se ocupă cu ambuscade frecvente inamice.

Aproape de sfârșitul jocului, jucătorul pierde atât lanterna si Taser. Acest lucru înseamnă toate strategiile care necesare Taser devine imposibilă și singura sursă de lumină personal devine scanduri de ardere ceea ce înseamnă o armă reduce vizibilitatea. Aceasta forțează în mod eficient jucător să se bazeze exclusiv pe blocarea, ascunzându-și evaziunea pentru atacuri de apărare și de aproape de infracțiune.

A condamnat implică direct jucătorul în anchetele de la locul crimei, oferind posibilitatea de a, la apăsarea unui buton sensibil la context, face apel la o suită de instrumente medico-legale pentru a găsi și dovezi de înregistrare. Jucătorul Caracterul este legat de un laborator FBI prin telefonul mobil pe parcursul anchetei, care să permită (aproape imediat) examinare de la distanță și de analiză de lucrător sale de sprijin, Rosa. Crime dovezi scena poate fi folosit pentru a rezolva puzzle-uri, permițând jucătorului să treacă barierele de netrecut anterior, și să ofere indicii cu privire la misterele generale ale poveștii.
Exemple de probe includ amprente, urme, fibre, lichide (cum ar fi sânge sau substanțe chimice), particule, reziduuri, marcaje / gravuri, materiale, amprente, rani, obiecte mici, documente, și părți ale corpului.
Jucătorul Caracterul este dotat cu capacitatea de a detecta atunci când instinctiv probele criminalistice se află în apropiere, permițând jucătorilor să aducă de detectare și de colectare instrumentele atunci când este cazul. Cu toate acestea, "instinctele" ale personajului doar vag a evidenția zona în care se află probele; este de până la jucătorului pentru a matura metodic scena și cataloga orice rezultate.

Condamnat: Origins penale este situat în orașul fictiv american de Metro. Jucătorul ia rolul de Ethan Thomas, un agent cercetarea la fața locului cu Unitatea Crime serie FBI, în timp ce traverseaza partea seedier a orașului. Călătoria lui il duce printr-o serie de clădiri condamnate ca el caută pe cel care l-înscenat crima, The evaziv X. Serial Killer Pe drum, Ethan trebuie să folosească intuiția de investigație și de tehnologie pentru a examina dovezile lăsate în urmă de SKX, toate în timp ce lupta cu locuitorii violent psihotice de Metro City, care par să fi condus la o astfel de nebunie de o forță misterioasă, dar aparent străine.

Protagonistul jocului este Ethan Thomas (voce Greg Grunberg), un anchetator SCU cu instincte de investigație neobișnuit acute. De asemenea, el se arată a avea durabilitate supraomenească, fapt demonstrat de capacitatea sa de a recupera rapid de la electrocutare, cade lungi, și traumatisme bont la cap, printre altele. El este ajutat în investigațiile sale de Rosa, un investigator criminalistica la sediul.

Antagonistul principal al jocului este Serial Killer X, care este de vânătoare de criminali în serie care Ethan caută, uciderea ei prin metodele pe care le folosesc. Aproape de sfârșitul jocului, el se dovedește a fi Leland VanHorn, nepotul prietenului lui Ethan Malcolm. Malcolm consideră că Leland este influențată de creaturi umanoide mutilat misterioase care cauzează o creștere nebunie în întreg orașul. Aceste creaturi sunt explicate mai pe larg în continuare ca fiind legate de cultul cunoscut sub numele de Oro.

Jocul începe cu protagonistul, agent SCU Ethan Thomas, ajunge la locul unei crime. El și colegii săi ofițeri intra în o clădire abandonată, care este înconjurat de psihopați și criminali. Locul crimei au investiga este unul dintre o tânără. Ea este pe podea, cu răni strangulare, stând pe o masă dintr-un manechin masculin. Ethan, impreuna cu colegii sai, sunt de acord că omorul a fost cel mai probabil de către Maker Match, un criminal în serie care Ethan a fost de instrumentare. După ce au strânge dovezi de la scena, unul dintre ofițerii miroase fumul de tigara. Crezând că fumul trebuie provenind din suspect lor, ei decid să împartă și du-te după el. În timp ce caută pentru suspect, Ethan încearcă să restabilească de alimentare de la o cutie electrică. Din cauza unei supratensiuni electrice, Ethan este șocat, și scade la podea, cauzând arma să fie aruncat din mâna lui. Un om ascunzându-se în umbră este nevoie și fuge. Ethan reușește să-și alunge om intr-un mic, cameră mort-end, în cazul în care omul are Ethan cu arma în mână și îi spune că au obiective similare. Colegii lui Ethan intra în cameră și spune omul să renunțe la arma, și sunt împușcați cu promptitudine de către omul cu arma lui Ethan, care împinge apoi Ethan o fereastră pe stradă.

Ethan se trezește în apartamentul său cu Malcolm VanHorn, un prieten al tatălui lui Ethan, alături de el. Malcolm avertizează Ethan că este căutat pentru moartea a doi ofițeri care au fost împușcați cu arma lui Ethan. Ethan este determinat pentru a dovedi nevinovăția lui, deși propria bun-simț pare a fi alunecarea, ca pe tot parcursul jocului el suferă numeroase viziuni oribile.

El învață curând că ucigașul este interesat de cariera lui Ethan SCU. Mai târziu, el găsește corpul Maker Match, ucis de propriul său modus operandi în magazin vechi. El presupune că omul la locul crimei inițială, menționate în joc ca "Serial Killer X", este vinovat și că încearcă să-l omoare pe criminali în serie care Ethan este în căutarea pentru. Ethan caută cel care crede este următoarea, un criminal în serie poreclit "torționarului".

Piese Ethan torționarul și Serial Killer X la o livada de mere abandonat în orașul rural de Brier. La scurt timp înainte de a găsi torționarul în ferma, Ethan este atacat de o creatura-om ca ciudat. Ethan ucide creatura, și continuă în căutarea lui. El caută prin ferma unde el găsește în cele din urmă torționarului mort, de asemenea, ucis de propriul modus operandi. Curând, Ethan găsește criminalul misterios, care este dovedit a fi Leland VanHorn, nepotul lui Malcolm VanHorn. Malcolm ajunge și bate Ethan cu o lopata pentru al împiedica de la rău Leland. Leland bate apoi Malcolm afară.

Când Ethan reinvie, el este legat și la mila de Leland. El explică Ethan că a fost uciderea criminali în serie care Ethan a fost de vânătoare, și că intenționează să-l omoare pe Ethan, de asemenea. Ca Leland gândește toate căile pe care el poate ucide Ethan, tăiere degetul lui Ethan pe în acest proces, Ethan observă o altă creatură ascunde-om ca în căpriori. Această creatură este cunoscută sub numele de 'The Hate "și este identificat ca sursa de nebunia prindere Metro City. Malcolm sare Leland din spate și reușește să-l lupte la sol. Ethan reușește să se desprindă, și Malcolm îi spune să-l omoare pe ură, spunând că aceasta este cauza nebuniei lui Leland. Ethan urmărește Ura timp ce încearcă să scape, lupta valuri de creaturi hidos deformate de-a lungul drum, și, eventual, colțuri într-un hambar și ucide-l.

Ca Malcolm conduce Ethan acasă, descoperă că Ethan Leland este viu, și în portbagajul mașinii. Când Ethan se deschide portbagajul, el este dat posibilitatea de a trage Leland legat-up. Dacă nu trage Leland, Leland scoate propria armă și unde o la Ethan înainte de a comite suicid. Mai târziu, Ethan și Rosa sunt o conversație într-un restaurant, atunci când Rosa arată că ea este cu fir, probabil explicând că ea încă îl încredere. Rosa lasă apoi la restaurant, și Ethan se duce la baie. În timp ce în toaleta, martorii player gura lui Ethan devine ca al unuia dintre Ura înainte de joc vine la o oprire bruscă.

La 4 octombrie, 2005, Warner Brothers Studios a anuntat planurile de a elibera o adaptare de film, care este stabilit în același "universului" ca apoi viitoare Condemned:. Origins penale [9] Warner Bros. Studios a dobândit Monolith Productions în 2004 și a fost așteaptă 2008 vor fi anunțați, dar nu a fost niciodată. Un raport din soiul afirmă că Kurt Sutter, co-executiv producator de serialul de televiziune The Shield, ar fi scris scenariul pentru filmul sub titlul de lucru de neuitat. [10]

Potrivit proiectele anterioare ale scenariului, un ofițer de poliție vânează un criminal în serie, în încercarea de a șterge numele de crimă. Cu toate acestea, în timpul procesului de el descoperă că el poate fi legat de alte cazuri de crimă în curs de desfășurare într-un mod neobișnuit. Polițistul curând începe să pună la îndoială de-a lungul anchetei sale la descoperirea abilitățile supranaturale ", cine este ca un om, până când își dă seama că nu e un om. Un război remorcher-de-apare între o facțiune de străini bine și rău." [9 ]

De asemenea, în legătură cu proiectul este Jason Hall, un fost CEO Monolith care au aderat Warner Bros. să devină vicepresedinte al operatiunilor pe divizia lor de joc. Hall, împreună cu Nathan Henderickson, a fost responsabil pentru conceptul filmului și de stat care el caută să "vină cu ceva special conceput pentru a utiliza mai multe medii pentru a spune povești care au avut unele continuitate și fire conjunctiv ... Am vrut sa cream un univers care , ca un Star Wars, a fost destul de mare în cazul în care ar putea exista povești diferite. "[11] Variety a arătat că planul a fost de a introduce publicul în" universul "de condamnat cu Origins penală, urmată de o adaptare de film, care va lega în cu un joc video continuare extinderea treptat universul povestea lui. [11]

Pagină oficială:-
Link de download: Nu am găsit




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

  • RSS
  • Delicious
  • Digg
  • Facebook
  • Twitter
  • Linkedin

Search Site